Gast rakejake Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 hallo ik heb een dm7025+. Mijn vraag welke image is het best geschikt? die van pli-iolite of die van ronaldd? Momenteel zit pli-iolite erin. Hoe komt het dat de ontvanger elke maal uitgaat om 20.15u. en dan moet ik het toestel terug aanzetten en start hij weer op en moet ik weer alles instellen om tv te kunnen kijken. Ik dacht dat er een timer inzat, maar vind het niet. m.v.g
FNONAMUS Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Voorkeur is persoonlijk, maar ik raad de Ronaldd aan. Samen met de Glassline van Happy2000 een perfect image! Todays dummy is tomorrows expert!
Gast pieterg Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: rakejake Hoe komt het dat de ontvanger elke maal uitgaat om 20.15u. en dan moet ik het toestel terug aanzetten en start hij weer op en moet ik weer alles instellen om tv te kunnen kijken. Ik dacht dat er een timer inzat, maar vind het niet. Heb je misschien de epgrefresh ingesteld? Die kan je box afsluiten, als je daar voor kiest. Maar dan nog, je configuratie mag niet weg zijn als de box uit gaat.
Gast rakejake Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 bedankt allen alles is mij duidelijk nu groetjes
Gast pieterg Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: rakejake bedankt allen alles is mij duidelijk nu Wat was het nu uiteindelijk?
Gast brombeer Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Vraagje hoe schakel je dit dan in of uit ,kan het niet vinden in pli iolite. Moi Brombeer.
Gast pieterg Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: brombeer Vraagje hoe schakel je dit dan in of uit ,kan het niet vinden in pli iolite. Die epgrefresh? Die moet je installeren (vanuit in de plugin downloads), en dan nog eens configureren. Onbewust inschakelen kan dus eigenlijk niet.
Gast brombeer Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 bedankt voor je antwoord pieterg. Moi Brombeer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen