Gast henriesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Na het downloaden van de Black Matrix Basic skin start mijn box 7000s niet meer door. Hij gaat tot het lopende mannetje en dan slaat hij af. Wat kan ik doen en hoe? Ben ten einde raad.
Satdorus Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Heb je er een usb-stick aanhangen? Ik zou die eens weghalen en kijken of hij dan wel doorgaat. Zo, nee dan zou ik Erase-en opnieuw flashen via de compoort en programma Dreamup
Gast Cobus R Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Dat heb ik ook en ik gebruik multiboot met usb
JohnO Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 even aan de rs 232 poort en opnieuw software erop et voila! vergeet niet eerst een erase uit te voeren anders blijven er misschien delen van bestanden achter succes! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Ome Merde Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 dit heb ik heel vaak gehad in een ver verleden, kwam bij mij alleen bij Pli voor. mijn truc was nadat de skin was geïnstalleerd niet te herstarten (vraagt ie om na installatie van de skin). eerst de emu uitzetten (op CI), vervolgens op BVN zetten en dan via het menu uitschakelen. dan weer aanzetten en toen werkte het bij mij. nb. dit was wel een jaar (misschien wel 2) geleden. sinds ik op bovenstaande manier skins wissel (en welk image dan ook) heb ik nooit meer een crash gehad (klop klop klop ). merDe deze ruimte is te huur
Gast jaja Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Volgens mij was dit bij Hydra het geval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen