ashween Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Gister is door de wind de schotel een beetje verschoven (niet goed genoeg vast gedraaid waarschijnlijk) maar nu heb ik het volgende probleem: ik krijg met een lock op astra1 op een aantal transponders maar op veel meer niet. nu ben ik een tijdje aan het draaien geweest maar het hielp niet. Ik vraag me nu af, als ie locked op een aantal moet het toch gewoon voor alle transponders goed zitten?
Gast brombeer Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 nee ,jammer genoeg voor jou hoeft dat niet zo te zijn gewoon weer goed uitrichten dat is de oplossing. Moi Brombeer.
Ou-Tannu Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 ghehe.. dan bof ik nog want ik weet dat mn schotel niet goed vast zit zowel de schotel zelf op de rotor.. als de rotor op de muurhouder kan ze bijde met de hand draaien :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen