ErwinB Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb lopen zoeken in de Gemini 2.0 naar een schermbeveiliger maar deze kan ik op deze Image niet vinden. Zijn er image's die dit wel hebben, of kijk ik in deze image hierover heen? We luisteren hier nogal vaak naar de radio en het geluid loopt via de tv (er hangt een cheapass logitech audiosetje aan mijn tv en het geluid loopt via dit setje), en op een plasma is een statisch beeld nu eenmaal niet bevordelijk. Erwin In bezit van een Dreambox 7025 Dreambox 800HD Dreambox 500HD Strong 6825 onze campingtuner :-)
BushWhacker Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Beste Erwin, Waarom sluit je de Dreambox niet rechtstreeks op je audioset aan. Dan kan de TV gewoon uit. Spaart ook nog een paar honderd Watt. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
ErwinB Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Hoi BushWhacker, Ik ben vergeten te zeggen dat er ook een PS3 op de tv is aangesloten via HDMI en ook het geluid van de PS3 loopt via de tv naar dit setje. Is er dan een manier om en de dreambox en de ps3 qua audio naar dit setje te laten lopen? Op dit setje is slechts 1 audioinput (zo'n 3.5mm jacket aansluiting). Groet, Erwin In bezit van een Dreambox 7025 Dreambox 800HD Dreambox 500HD Strong 6825 onze campingtuner :-)
hulkman Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Audio signalen kun je nagenoeg oneindig parallel zetten, de signalen worden dan "gemixed". In de handel zijn zowel splitters voor tulpstekkers alswel voor de jackplugs verkrijgbaar. En als je die niet kunt vinden kun je ze zelf solderen. Succes, Hulkman
ErwinB Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb net geprobeerd om de dreambox direkt aan het setje te koppelen en het werkt......me is happy. Ik kan nu inderdaad de tv uitzetten bij gebruik radio, dat ik hier zelf niet op ben gekomen....bedankt. Ga nu even kijken hoe ik de combinatie dreambox en ps3 moet maken op 1 audioinput. In bezit van een Dreambox 7025 Dreambox 800HD Dreambox 500HD Strong 6825 onze campingtuner :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen