bash! Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hoi, Is een Polsat kaart van Cyfra te gebruiken met newcamd? Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten? Gr Baz There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast -H3- Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: buzzztah Hoi, Is een Polsat kaart van Cyfra te gebruiken met newcamd? Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten? Gr Baz Polsat en Cyfra zijn 2 verschillende providers
bash! Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Excuses... er staat cyfrowy Polsat op. There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast -H3- Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: buzzztah Excuses... er staat cyfrowy Polsat op. Boxkey uithalen en met newcs naar gbox/cccam succes
bash! Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Kijk.. dat is mooi Maar.. hoe kan ik de box key achterhalen? De originele ontvanger waar hij in zat is defect en nu wil ik hem in een DM500 aan de gang helpen. Alvast dank voor het antwoord! Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast -H3- Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 probeer met een phoenix wat gegevens uit te lezen en pm me deze gegevens.
bash! Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb onderop de oude defecte ontvanger een pairing key gevonden. Die is het lijkt me? Het gaat om een 10 cijferig nummer. Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast -H3- Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Reken daar maar niet op, zo gemakkelijk is het niet!
bash! Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 owjee... en nu? Is daar wel iets mee te achterhalen? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bash! Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Geplaatst: 5 februari 2008 Er is toch vast wel iemand die ervaring hiermee heeft? Gr baZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen