martjeB Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 In het verleden ben ik bezig geweest met het omprogrammeren van de afstandsbediening van de dreambox. Ik had toen het nieuwe type met exit knop. Met hulp van starpox is dit toen gelukt. Ik heb nu een oude remote met lame knop en krijg het 4e device niet zo snel voor mekaar. Als iemand zijn werkende 4 device .ir file kan plaatsen, graag! (Voor wat achtergrond info over de jp1 klik Gtz. Martje B
martjeB Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Gaat voor mij dus om de remote die de volgende file gebruikt in km: etpstps0 (dreambox - 1k version).rdf Gtz. Martje B
martjeB Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb 'm voor elkaar. Als bijlage voeg ik de ir file bij. hernoem de txt file naar .ir en lees deze in in ir.exe Let wel: Ik heb de dream en TV knop gewisseld! Als naslag heb ik screenshots gemaakt van de ir.exe schermen. Zowel van de 1k versie (oud) als de V3. Dit zijn de 2 word files. Kopie van 1kversie-4devices-dream-2070amp-TV-DVD-volume-power-on-off-ok.txt Versie1 remote.doc Versie3 remote.doc Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen