Gast dchp1964 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hai, ik ben in het bezit van een 5620 en vanzelfsprekend een originele C+ kaart. Ik wil graag de kaart met MgCamd laten lopen. (Bewust niet CCCam) Wie kan mij uitleggen wat ik moet doen? Ik krijg hem maar niet aan de praat. Alvast bedankt
Gast dchp1964 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo Borsjea, bedankt voor de reactie. Waar vindt ik dat en hoe installeer ik dat? Met BP? Laat maar heb het zelf al gevonden.
arie kanarie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Citaat: (Bewust niet CCCam) Vanwaar jouw pertinente overtuiging om geen CCcam te gebruiken? Naar mijn mening, is dit op dit moment de enige emulator die eigenlijk wel alles aankan. Maarrrrr, het kan natuurlijk makkelijk dat mij iets ontgaan is rondom MGcamd. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast dchp1964 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 @arie wat dacht je van PW die met MgCam Au doet?
arie kanarie Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 die doet het ook met CCcam grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast dchp1964 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Klopt, alleen de Star programma's doen geen AU. Voor MgCam moet hier een script zijn. Het liefste is mij echter Scam maar ik weet niet hoe CS met Scam uit te voeren. 't moet kunnen zeggen ze.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen