Gast Dutchy Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Goede middag, Heeb/had mijn Dreambox 500 met behulp van antwoorden in dit forum netjes geinstalleerd met Gemini 4.1. Nu probeerde ik de nieuwe Mgcam te updaten. Het begin was goed, netjes contact met de Drambox, het scherm gaf aan dat ik zo'n 45% had bereikt. Daarna werd het scherm zwart en nu start de 500 niet meer op. Heb de stekker er al uitgehaald, geen resultaat. Heb stekker er uit gehaalsd, de standby knop ingedrukt gehouden, geen resultaat. Alleen de standby knop gebruiken, die werkt ook niet meer. Is er iemand die mij kan helpen. Heb geen nulmodem kabel, omdat ik met een laptop werk. Bedankt
arie kanarie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Toch zal je dan met dreamup aan de gang moeten, wil je een nieuwe firmware erin zetten. Waarschijnlijk is de huidige image gecrashed omdat je netwerk niet correct is. Normaal, als je afwacht bij foute handelingen en geen stekker eruit haalt, komt de dreambox weer netjes in de normale functies en kan je gewoon doorgaan. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Dutchy Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Dank je wel voor je antwoord. Heb gewacht, maar gebeurde niets. Dus toen wel de stekker er uit gehaald. Alleen het groene lampje van standby bandt.
Gast Dutchy Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Is e misschien iemand in de buurt van Zwolle die me met een nulmodem kabel zou willen helpen?
Satdorus Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik zou er zelf een kopen, want die komt nog wel vaker van pas.
Gast Dutchy Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een kabel, maar geen desktop meer, op mijn laptop zit geen seriele uitgang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen