ruff_rider Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hi mensen, Weet iemand nog leuke foefjes met een dreambox? Ik heb wel ondekt datje kan zeppen via een pc end. Het opnemen en weer wissen van de hardeschijf in mij nog niet zo duidelijk. Dus alle foefjes end is welkom...het maak het alleen maar leuker. Gr.
arie kanarie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Citaat: Weet iemand nog leuke foefjes met een dreambox? misschien hééél veel lezen in het dreambox forum. Er worden hier constant tips/trucs en hééél veel problemen aangeboden. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
ruff_rider Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Ja de hele forum lezen. Als ik een zoek opdracht plaats vindtik niets. Dus het wordt de hele forum doorlezen. gr.
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Dat je via telnet of een script /var/etc/init met de volgende inhoud: echo 80 >/proc/stb/ir/rc/mask Er voor kunt zorgen dat de afstandsbediening van een DM70XX niet meer reageerd op een DM500 als die naast elkaar staan. De DM500 reageert dan alleen nog maar op zijn eigen kleine Afstandsbediening... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
El_Bandito Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Dat je via telnet of een script /var/etc/init met de volgende inhoud: echo 80 >/proc/stb/ir/rc/mask Er voor kunt zorgen dat de afstandsbediening van een DM70XX niet meer reageerd op een DM500 als die naast elkaar staan. De DM500 reageert dan alleen nog maar op zijn eigen kleine Afstandsbediening... Zou zoiets ook mogelijk zijn voor een DB7020 en DB7025 langs elkaar ? Dus met dezelfde AB's ? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Littlesat Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Dat is ook mogelijk(!) Maar je moet dan ook codes invoeren op je afstandsbediening... Voor meer info zie dit deutse forum: http://www.dream-multimedia-tv.de/board/thread.php?threadid=5613 Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast WalterN Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: ruff_rider Ja de hele forum lezen. Als ik een zoek opdracht plaats vindtik niets. Dus het wordt de hele forum doorlezen. gr. Je moet even opletten dat je standaard alleen in de afgelopen week zoekt. Dit moet je handmatig op een langere periode zetten (maand/jaar) om verder terug te zoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen