Gast dbgebruiker Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Wat is het beste programma voor ondertitels in een db600? Heb gsub erin, maar hoe werkt dat...image nabilo?? In pli had ik flexmenu en dat werkte, maar kan niet in nabilo..
Gast satpiet 200 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 kan wel in nabilo eerst fexmenu er in dat de bestande met ftp er in wel wat symlinks maken
Littlesat Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik zweer nog altijd voor standaard enigma voor de DVB "grafische" ondertitels, zoals bij o.a. boomerang (zie audio toets... helemaal naar onder gaan en dan links rechts) Met de laatste enigma versie van CVS wordt het ook nog per zender onthouden... En voor de teletext ondertitels prefereer ik nog altijd de goede oude trouwe Bullz (0.43)... de performance is gewoon stukke beter dan met Gsub.. Gsub vraagt nog al veel van processor capaciteit waardoor e.e.a. traag kan worden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast satpiet 200 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 nee hij bedoelt shoenix wel jammer dat het niet standaard in ppaneel staat kan gemakkelijk overigens kijk ff hier
Gast dbgebruiker Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ok, ik vond flexmenu wel makkelijk in pli...maar ik heb hulp nodig voor het maken met symlinks ofzo..weet wel wat maar daar heb ik geen verstand van...flexmenu staat wel in als demo maar wat dan? Misschien een uitleg?? Sorry, je was mij voor...drtic zie ik trouwens ook niet staan in pppanels..die moet ik zeker ook handmatig erin zetten??
Ossie Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: dbgebruiker Ok, ik vond flexmenu wel makkelijk in pli...maar ik heb hulp nodig voor het maken met symlinks ofzo..weet wel wat maar daar heb ik geen verstand van...flexmenu staat wel in als demo maar wat dan? Misschien een uitleg?? Sorry, je was mij voor...drtic zie ik trouwens ook niet staan in pppanels..die moet ik zeker ook handmatig erin zetten?? Ik heb vandaag die prachtige image van het Pli team Pli Lolite wat aangepast met daarin het flexmenu en Drtic werkt perfect op mijn Dream7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen