Lutz Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb er een 7025+ en twee 500+ Dreamboxen met het PLI image en gebruik momenteel het EPG van Enigma. Verder kijk ik naar Duitse FTA zenders en heb ik een CD settop box. Bij sommige zenders geeft EPG foutieve informatie over programma's die op dat moment helemaal niet draaien. PLI biedt keuze uit 3 multi-epg systemen, welk zal voor mij het meest geschikt zijn? In mijn 7025+ zit ook een harde schijf. Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Gast WanWizard Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Alle EPG viewers in een PLi image gebruiken dezelfde backend voor de data. Dat lost dus je probleem van incorrecte gegevens niet op. Als de provider rommel uitzend, dan komt er helaas rommel in de EPG store te staan...
Lutz Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 Helemaal duidelijk. Maar ik dacht dat op de ene of andere manier de gegevens niet ververst worden op de 500+. En er is niet echt ergens een locatie om iets op te slaan. Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen