hosni Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 hoi ik heb een probleem met usb stick met pli lolite op mijn 7020 hij ziet hem maar ik kan hem niet unmount/format/of mounten . ik heb ff de gemini op gezet en alles werkt als het moet maar met gemini kan niet opnemen en kijken {op dezelf de transponder}wat ik handig vind met kinder films voor de kinderen dus opnieuw de lolite opgezit maar dezelf de probleem .mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen of hoe kan ik swap file creeren dan kan ik kijken als ik de stick kunnen benaderen. alvast bedankt hosni
Gast satpiet 200 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 doe je usb stick eens in de pc formateren ,dan weer in je box doen dan reboot !
hosni Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 hoi dat heb ik gedaan maar hetzelfde sterker nog ik heb een nieuw stich gehald en ook niet
dAF2000 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Je hebt 't over twee problemen: - Je kunt de USB stick niet mounten/unmounten. Daar weet ik nu niet zo snel een antwoord op. - Je kunt geen swap aanmaken. Dat zit niet in 't menu omdat swap op een 7020 bijna nooit nodig is.
arie kanarie Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Doe de stick eens met FlashWizard formatteren en mounten. Volgens mij gaat ie dan wel lukken. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast satpiet 200 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Je hebt 't over twee problemen: - Je kunt de USB stick niet mounten/unmounten. Daar weet ik nu niet zo snel een antwoord op. - Je kunt geen swap aanmaken. Dat zit niet in 't menu omdat swap op een 7020 bijna nooit nodig is. even getest met de 7020 zelfde usb stick werk niet mounten/unmounten??
dAF2000 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 even getest met de 7020 zelfde usb stick werk niet mounten/unmounten?? Zouden we moeten uitzoeken. Helaas heb ik zelf geen 7020.
mobieltje Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Origineel bericht van: satpiet 200 even getest met de 7020 zelfde usb stick werk niet mounten/unmounten?? Zouden we moeten uitzoeken. Helaas heb ik zelf geen 7020. Dat werkt ook niet via het menu, die vraag heb ik ook al eens gepost. Maar een ramp is het niet, gebruik het programma FlashWizardPRO (formateren en mounten). Grts
hosni Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Geplaatst: 7 februari 2008 hoi het is idd met flash wizardpro gelukt en de multiboot ook ik was bang dat het mes gaat maar gelukig is als weer in order. bedankt voor de reacties en de goed advies groetjes hosni
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen