Gast ylib Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 ik heb een tijd geleden een HD in mijn dreambox geplaatst en had lang geen problemen. Nu echter krijg ik geen signaal (staat op 45% en wil zeggen dat er geen signaal is). Wanneer ik de HD er uit neem, heb ik terug signaal. Waarschijnlijk trekt de HD teveel stroom van de transfo waardoor dit probleem ontstaat. Ik heb lang geleden dat dit kan opgelost worden dmv een electronica-element op de printplaat de solderen maar ik vind nergens meer deze uitleg. PS : het is geen probleem van warmte want de kast omheen de Dreambox heb ik er al een hele tijd niet meer op zitten. Wie kan mij verder helpen aub?
Alfi Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 In een 7000 kun je beter een extra voeding plaatsen voor een HDD of een 2.5 inch harddisk installeren. Die trekken een stuk minder stroom, en maken bovendien veel minder geluid. Mocht je serienummer met 2 of 3 beginnen kun je wellicht de voeding modificatie uitvoeren (Even Google zoeken op power supply modification dreambox 7000S) Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Alfi Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Voor de modificatie zie attachment. Alfi HowtoPSalterationsKit.zip DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen