dr_grebber Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Hi, Hoe kan ik in DreamNetCast stations toevoegen aan aan de Favourites lijst? In /var/tuxbox/config/genrelist.xml staan de favorite entries, maar waar kan ik de complete stationslijst vinden? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
Gast JanKrabZon Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 @dr_grebber Die kun je niet zien/vinden. Deze worden van internet geplukt. Als je Gemini3.3 (7025) er op hebt staan kun je wel vanuit de andere lijst stations toevoegen met de AB naar jou favourits. Anders gewoon de genrelist editen met je favoriete stations, ik heb dit zelf ook gedaan en het werkt goed. Alleen met Gemini3.2 had ik problemen met het afspelen. Nu met 3.3 gaat alles goed.
Gast lucdec Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 @JanKrabZon Kan je eens een aangepaste genrelist uploaden, om eens te zien hoe je best editeert. dank lucdec
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen