Cobra Car Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Aangezien ik op dit moment in zwitserland bevind en alleen via mijn Laptop op internet kan en dus NIET met mijn dreambox kan ik de CCcam niet aan de gang krijgen. Ik heb er nieuwe firmware PLI Ilonite geinstalleerd heb ook CCCam op de volgende plaatsen geinstalleerd op nl CCcam.ppc op de var/bin de CCcam.cfg op var/etc Het probleem is nu dat ik bij softcam instellingen geen CCcam kan selecteren dus ook geen gebruik kan maken van mijn Canal digitaal kaartje! Ik kan dus NIET downloaden met de dreambox! Dus ik moet het handmatig uitvoeren. Ik kan doordat ik een vodafone kaart via mijn laptop gebruik dus ook niet veel zoeken. ( Giga hoge kosten voor mobiel internet in buitenland) Dus mijn excuses voor het openen van een nieuwe treath Gr marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
Gast Lottemans272 Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Hernoem de CCcam.ppc eens naar CCcam In var/etc/plimgr/cams even een file neerzetten met de naam CCcam eventueel daarin nog de versie naam. Dan kun je via SoftCaminstellingen in ieder geval CCcam starten. Succes
Cobra Car Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 heb ik gedaan maar nog steeds zwart beeld. Moet je niet een van de Files die bij de CCcam zit daar neerzetten of is het alleen maar tekst? Of moet de tekst overeenkomen met de naam van de CCcam die je gebruikt ( 2.0.5) Alvast bedankt marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
mobieltje Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Deze file uitpakken. De nodige files staan in juiste directory cq subdirectory Meer heb je niet nodig. Nu alleen de file /var/bin/CCcam attribute op 755 zetten, anders blijft het beeld zwart. Suc6 Grts CCcamv2.0.5.zip
Alfi Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Doe eens het volgende. Log in op de box en: Check of er in /var/etc/plimgr/cams een bestand CCcam bestaat met als inhoud de CCcam versie. Zoniet maak dan het bestand aan en zet het versie nummer erin. (b.v. 2.0.5) Dan: Code: cd /var/binmv CCcam.ppc CCcamchmod 755 CCam/var/bin/CCcam & En kijk dan nog eens of je de cam ziet. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Cobra Car Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Geplaatst: 8 februari 2008 topic kan gesloten worden hij werkt Allen bedankt gr marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
Alfi Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 En hoe heb je het voor elkaar gekregen? Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast WanWizard Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 -opmerking verwijderd- laat maar, het is al veel te laat, ik moet gaan slapen denk ik, dan kan ik beter lezen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen