guys Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ik gebruik vrij vaak de RSS reader (plug in) om naar het SAT4ALL nieuws en dreambox fora te kijken en natuurlijk ook andere feeds. Ik heb een DM 7000 met een Helenite image Sinds enige tijd ontvang ik de feeds van Sat4all niet meer, krijg een error. al een paar keer de feeds opnieuw gedownload maar dat helpt niet. Neem aan dat de verandering kwam door de server change, maar moet nu toch wel over zijn? Kan ik dat zelf aanpassen en, zoja, hoe? Of moet de beheerder van het board iets doen? Zou dit graag willen oplossen, bedankt voor reacties
Gast NeO Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Zelfde hier, heb van de week de rss feeds van het nieuwe forum er in gezet, ik krijg wel een overzicht van de berichten, maar als ik ze open staat er nix in...
Gast lucdec Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Stap achteruit vind ik persoonlijk
sretlow Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Helemaal mee eens! Echt jammer. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast poktor Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Zal net als de database later worden geïmplementeerd. Geduld...
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 komt door de nieuwe boardsoftware. staat op de todo list merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen