xilorp Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Inmiddels is mijn box twee keer bij Michel geweest en ik ben nu van het probleem af. De box is de tweede keer terug gegaan nadat een kennis van mij een sat4all core member waarvan ik de naam hier niet ga noemen de box heeft getest.....en precies dezelfde klachten als mij heeft ondervonden. Ik ben blij dat het opgelost is nu is het weer fijn tv kijken met deze 7025+. Wel jammer dat ik er iemand bij heb moeten halen die er meer verstand van heeft dan mij maar goed.......het is opgelost. Ik hoop dat ik met de dream 8000 niet zoveel problemen krijg. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Harley Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Wat was nu het probleem dan? VU+ Duo2 - PrismCube
xilorp Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Het probleem was als je de box een lange tijd op sat had staan dan terug ging naar de kabel en dan weer naar de sat. De box compleet vastsloeg...de voeding nokte er dan mee...we hebben metingen gedaan hier en dan stond er op de voedings kabel van de hdd geen spanning meer. Ook gooide hij de scart uit zodat de tv na een andere kanaal ging...helemaal dood dus...de box was niet meer te pingen en ook niet meer aanspreekbaar via ftp....(erg naar als je net tijdens een reclame ff zapt) We hebben een serieel log gedaan en daar was ook niets op te zien tijdens en vastloper. We hebben getest met een softcam zonder een softcam van alles.....ik werd gek van dat ding eerlijk waar...ik heb zelfs even gedacht om er met de bus van de zaak overheen te rijden. Hij is dus een keer retour geweest naar Michel die kon niets vinden....maar hij is dus ook bij iemand anders geweest en die had het probleem ook. Aan de hand daarvan heeft Michel alles in de box vervangen en kijk ik nu weer heel erg fijn met deze box....niets geen problemen meer. Gelukkig....... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Harley Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Goed man, veel kijkplezier VU+ Duo2 - PrismCube
FNONAMUS Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Mooi dat ie het weer doet! Wat is er naast de voeding nog meer vernieuwd? Todays dummy is tomorrows expert!
xilorp Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 Het mainboard het oled display en de sat en kabel tuner zijn vervangen......... Dus eigenlijk heb ik een hele nieuwe box. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen