JBnl Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 je kunt die drivers gewoon erop installeren, dat kon toendertijd ook met de nieuwe drivers voor de tuners ivm het vasthangen/lopen bij regen. Dat doe je met het ipkg commande, lees de thread maar na dan kom je het commando tegen. Zo installeer je de nieuwe drivers: ipkg install http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1...1-r0_dm7025.ipk Bovenstaande commande download de laatste drivers van de site, deze regel kun je ook zelf toepassen in je dreambox dan update hij de drivers naar de laatste versie. groeten,JBnl
dolphs Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 kijk dat is weer een weetje die ik niet wist, ik ga ermee aan de slag ontzettend bedankt we gaan meteen afstemmen op 1 west en dan meld ik mij weer Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Wat betreft focusat 1west horizontale transponder WERKT HET ALS DE GESMEERDE BLIKSEM! Ik heb geen een tikje gehoord in audio. Helaas nog geen AC3 van DigiFilm1 maar dat vind ik niet zon ramp. Andere AC3 zenders doen (deden het al) het wel. Nogmaal bedankt voor deze gouden tip! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
JBnl Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 geen dank graag gedaan, we leren allemaal.... groeten,JBnl
Fabian Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Geplaatst: 9 maart 2008 SUPER, eindelijk werkt het goed. Namens mij ook bedankt JBnl.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen