Ga naar inhoud

[7025] Meerdere images op DB7025?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Is het mogelijk om meerdere images te installeren (flashen) op de dreambox 7025?? Is het dan mogelijk om na een re-boot een bepaalde image te kiezen?? hoe werkt dit?? Heb nu Ronaldd maar zou daar graag Gemini naast hebben.

Geplaatst:

Bedankt, werkt perfect met Barry Allen versie 4.4.3, maar is het mogelijk om alle settings in een keer in verschillende images te zetten/opslaan??

Bijv, zender lijst, keys etc

Geplaatst:
Origineel bericht van: Reggie
Bedankt, werkt perfect met Barry Allen versie 4.4.3, maar is het mogelijk om alle settings in een keer in verschillende images te zetten/opslaan?? Bijv, zender lijst, keys etc

Voor zenderlijst en cccam.cfg gaat het , weet wel niet meer vanbuiten hoe maar het werkt. wanneer ik een nieuwe image installeer heb ik in elk geval alles er weer op. Voor de keys weet ik het niet.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Ja dat is mogelijk en zit ergens in de menu's verwerkt.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Met de Backup/Restore optie in het "Spelletjes en applicaties" menu kun je dit eenvoudig doen.

Maak een backup en kies voor de "alleen /etc/enigma2" optie. Dit kopieert de timers, zenders en alle configuratie instellingen.

Je kunt deze vanuit het ene image backuppen en vanuit de ander restoren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen