Reggie Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Hi, Is het mogelijk om meerdere images te installeren (flashen) op de dreambox 7025?? Is het dan mogelijk om na een re-boot een bepaalde image te kiezen?? hoe werkt dit?? Heb nu Ronaldd maar zou daar graag Gemini naast hebben.
Harley Geplaatst: 14 februari 2008 Geplaatst: 14 februari 2008 Zoek maar even op Barry allen VU+ Duo2 - PrismCube
Reggie Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Geplaatst: 14 februari 2008 Bedankt, werkt perfect met Barry Allen versie 4.4.3, maar is het mogelijk om alle settings in een keer in verschillende images te zetten/opslaan?? Bijv, zender lijst, keys etc
jph Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: Reggie Bedankt, werkt perfect met Barry Allen versie 4.4.3, maar is het mogelijk om alle settings in een keer in verschillende images te zetten/opslaan?? Bijv, zender lijst, keys etc Voor zenderlijst en cccam.cfg gaat het , weet wel niet meer vanbuiten hoe maar het werkt. wanneer ik een nieuwe image installeer heb ik in elk geval alles er weer op. Voor de keys weet ik het niet. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
FeReNGi Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ja dat is mogelijk en zit ergens in de menu's verwerkt. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Reggie Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 Kan je/iemand daar wat duidelijker over zijn....
Gast MiLo Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Met de Backup/Restore optie in het "Spelletjes en applicaties" menu kun je dit eenvoudig doen. Maak een backup en kies voor de "alleen /etc/enigma2" optie. Dit kopieert de timers, zenders en alle configuratie instellingen. Je kunt deze vanuit het ene image backuppen en vanuit de ander restoren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen