el canario Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Heeft iemand een idee hoe je met de minste stappen een film van de hard disk van een dreambox naar een ipod om kunt zetten? Nu gebruik ik 1 DCC voor het overzetten van de ts files naar een PC 2 VideoRedo TV Studio voor het omzetten van ts naar mpg 3 Allok Video to MP4 voor het omzetten van mpg naar mp4 4 iTunes voor het overzetten van PC naar ipod. Het lijkt me overbodig om 2 en 3 apart te doen, maar ik vind voorlopig geen betere oplossing. Ideaal zou zijn als iTunes (of een vergelijkbaar programma) ts bestanden zou kunnen omzetten naar mp4 voor ipod. Heeft iemand een betere oplossing? VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
albertmol Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Is dit iets wat je zoekt? DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
el canario Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Geplaatst: 17 februari 2008 Het lukt me wel om met Handbrake DVDs naar ipod over te zetten, maar .ts files afkomstig van de Dreambox schijnt het programma niet aan te kunnen. VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen