Gast p.grootveld Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Hoi ik wil een dreambox kopen met pvr maar weet niet zo goed welke heeft iemand suggesties? Wil 1 kanaal kijken en een ander kanaal opnemen denk wel een uitgebreid apparaat dan kan ik er in de toekomst ook wat mee en hoef ik niet over een jaar een ander te kopen. met digitale audio aansluiting. zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Patrick
milili Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 1 kijken en ander opnemen kan met meerder ontvangers, maar ook op andere transponder moet je 2 tuners hebben. dus een 7025 succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
FNONAMUS Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 7025 draait hier prima, en kan i.d.d. meerdere programma's aan. Goedkoop is duurkoop: nu wat meer investeren voor een 7025, je zal de luxe zeker gaan gebruiken is mijn ervaring. Todays dummy is tomorrows expert!
Ron Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Dat is ook mijn ervaring. De DM7025 is geweldig en ik heb alle dreamboxen langere tijd gehad en gebruikt. De 7025 staat er met kop en schouders boven. Wel twee kabeltjes trekken vanaf je schotel. Ron
Gast p.grootveld Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Daar heb ik iets aan heb bij deze mijn keuze gemaakt jonegens bedankt. Patrick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen