rai Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Na heeeeel lang gebruik gemaakt te hebben van de Hydra phoenix beta 4 image (dus de laatste hydra) nu toch maar eens over gegaan naar de Gemini 4.20. Nu heb ik een zeer vreemd verschijnsel: Als ik een programma opneem en vervolgens via de AB gas kijken in de movie dir, dan geeft de TV netjes de filesize weer. Ook het volgende programma dat wordt opgenomen heeft een filesize. Echter, als ik de box nu reboot, dan is de filesize verdwenen. Weer nieuw opgenomen files hebben weer keurig een filesize, tot dat je de box weer eens reboot. Iemand enig idee wat dit kan zijn of misschien hetzelfde probleem?
rai Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 OK, heb het zelf inmiddels gevonden. Gemini schrijft namelijk de films niet weg naar /hdd/movie, maar naar /var/mnt/hdd/movie. En als je je oude recordings.epl nog hebt staan (lijkt me vrij normaal), dan staat daar alles fout in. Kan je wel de recover knop gebruiken, maar daarna is de hele volgorde weg. Dus nu met de hand overal het path aangepast. Echter, je moet nog wel even bij de "record" optie in het "extras/setup" menu bij de record location op "save" drukken. Want anders worden de volgende opnamens weer gewoon aangegeven als /hdd/movie. Daarna geen harde reboot geven, maar met de AB kiezen voor de optie reboot. Het is maar dat je het weet........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen