signus Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Weet iemand misschien wat de juiste adressen zijn in Open edit3. Ik krijg mijn boeketten niet geupload. instellingen staan nu op: Service en boeket bestanden /var/tuxbox/config/enigma/ Gebruikers boeket bestanden /var/tuxbox/config/enigma/ Satelites xml in /etc/tuxbox/ Krijg standaard de melding: Connected. DB 7025 + Pli 2008 Dreambox reactie: Login successful. ** Ophalen bestandslijst uit "/var/tuxbox/config/enigma/" ** Starting FTP transfer Transfer complete ** Ophalen bestandslijst uit "/var/tuxbox/config/enigma/" ** Starting FTP transfer Transfer complete Neither a "services" nor a "lamedb" file was found in directory "%" on the Dreambox. /var/tuxbox/config/enigma/ Check the dream path settings on the option panel to point to the correct Dreambox directories and try again. Disconnecting. Disconnected. Grtz, Signus
signus Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Ships. Ik heb 'm al.......... /etc/enigma2 Grtz, Signus
Marco275 Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Ik gebruik dit progje nu ook, maar als ik mijn zenderlijst wil aanpassen dmv. "hulpmiddelen/vergelijk huidige services met andere services van schijf" lukt dat niet meer. Bij DBEdit van Llama waren de sevices die toegevoegd konden worden, dus waar "add" achter stond, groen gekleurd. Als ik hetzelfde doe bij OpenDbEdit zijn alle sevices rood dus ook degene die ik wil toevoegen ("add"), als ik deze aan vink en wil toevoegen krijg ik de melding "services succesvol verwijderd". Heeft iemand ditzelfde probleem CQ, een oplossing?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen