signus Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Sinds enkele dagen ben ik de gelukkige bezitter van een 7025 Pli erop + pet(draaibaar). Alles Draait als een zonnetje. M'n 2e tuner wil ik gebruiken voor het @home pakket via de kabel. Hoe moet ik deze in vredesnaam instellen??? Ik bedoel hoe krijg ik hier de juiste zenderlijsten op...Heeft iemand hier ervaring mee? Grtz, Signus
hemertje Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 je zal dan wel een kabeltuner in je box moeten plaatsen dan zie je een philips kabeltuner in je tuhneroverzicht kwestie van scannen en zelf je zenderlijst aanpassen daarna DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
signus Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Hey Hemertje, Er zit uiteraard een kabeltuner in. Als ik zelf scan, ben ik dan niet m'n bestaande sateliet kanalenlijst kwijt? Of moet ik deze eerst uploaden naar de pc en daarna samenvoegen met de zelf ingescande lijst? Grtz, Signus
hemertje Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 ik heb er hier ook een kabeltuner in gehad en met het scannen is je satellietlijst onveranderd onder de groene knop van je satellietenoverzicht in de zapmodus zie je dan als provider "Cables" met hieronder je gescande Kabelzenders dmv dreamboxedit ofzo kan je dan op je PC je eigen lijsten aanpassen naar eigen gelang DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
signus Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Oke, dit is gelukt. Toch nog 2 problemen. Niet alle zenders zijn gevonden....Alle drie de mapjes doorgelopen, maar ik heb er maar 20. En ik heb geel beeld.. Irdeto Card van @home is geplaatst. Moet ik hier misschien op de DB nog iets instellen, om beeld te krijgen? Grtz, Signus
signus Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Nou inmiddels alle zenders gevonden. Maar alles blijft op zwart..... Grtz, Signus
hemertje Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Origineel bericht van: signus Nou inmiddels alle zenders gevonden. Maar alles blijft op zwart..... In welk kabel gebied zit je? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
signus Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Het mooie Brabant...... Alle zenders heb ik inmiddels. Allen het blijft erg zwart. De originele Irdeto kaart van @Home zit in de bovenste gleuf van de DB Grtz, Signus
hemertje Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 das dan beter dan in het UPC gebied, want die kaart krijg je niet werkend op je dreambox... kijk eens in het DVB-C forum, daar staan meer topics over hoe je de @home kaart aan de gang krijgt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
BushWhacker Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Origineel bericht van: signus Alle zenders heb ik inmiddels. Allen het blijft erg zwart. De originele Irdeto kaart van @Home zit in de bovenste gleuf van de DB Met welke cijfers begint je kaart. Pas vanaf 4012 ofzo werkt hij met CCcam. Werkt Nederland 1 (FTA) wel? Open deur: Zit de kaart met de chip naar onderen en naar achteren. Nog een open deur: Doet de kaart het in een originele ontvanger? Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen