Ga naar inhoud

[all] humaxdreamsettings lijsten, worden deze nog bijgehouden ?

Aanbevolen berichten

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ook Pet! ook al is het evt maar 1 update per kwartaal. Jouw lijsten zijn echt technisch het beste, ik heb nog geen alternatief kunnen vinden dat zich kon meten met jouw lijst.

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:

Kunnen we niet een handtekeningen actie houden om Pet123 weer zover te krijgen :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Citaat:
Kunnen we niet een handtekeningen actie houden om Pet123 weer zover te krijgen

Als ie geen zin heeft, kan je wel met 100 lijsten komen.

Gewoon hopen dat ie over stag gaat.

Zoals ik al eerder schreef, kleine aanpassingen, van een enkele zender, dat is nog wel te doen, zeker met PET123 als noodzakelijke basis.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Hier ook PET 123 settings erin !!!

Het enige wat ik bij pet123 doe is de foldertjes wat verplaatsen en verder niets !

PET we kunnen je alleen maar aanmoedigen :P

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:

zowel voor de humax als de dream pet123

NUMBER ONE

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Geplaatst:

Is het geen idee dat Pet een keer een kleine workshop doet met 1 of 2 enthousiaste leden die het stokje van hem kan overnemen ?

Of dat we op een andere manier Pet zo "gek" krijgen om toch gewoon door te gaan... want de meesten hier weten dat de kwaliteit absoluut de beste is...

Marcel.

Geplaatst:

Sinds een half jaar een trotse bezitter van een dreambox

Altijd gekeken naar nieuwe lijsten van Pet 123

Jammer zal nu toch naar alternatieven moeten zoeken , was lekker georganiseerd die lijst

Geplaatst:

als je met de lijst die je nu hebt je dream laat zoeken op de satelieten die jij ,kijkt kun je hem uitlezen en de lijst in je eigen volgorde zetten met dreamboxedit o.i.d. en weer uploaden

Jamrox

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.