Alfi Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Harleyke, ik heb het probleem gereproduceerd. Ik ga het uitzoeken voor je. Alfi Probleem opgelost en lijsten updated! Veel plezier ermee. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
harleyke Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Origineel bericht van: harleyke met deze lijst heb ik ook geen beeld op discovery it. vhannibal wel beeld, iemand een oplossing, gr.harleyke. Harleyke, ik heb het probleem gereproduceerd. Ik ga het uitzoeken voor je. Alfi Alfi. bedankt. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Alfi Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Geplaatst: 12 maart 2008 Origineel bericht van: harleyke Alfi. bedankt. gr.harleyke. Laat je nog even weten of het nu voor je werkt? Alvast bedankt! Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Marc put Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Origineel bericht van: MagicOnline En om de Enigma 2 bezitters niet te vergeten Onderstaande lijsten zijn het zelfde als de Enigma 1 lijsten, alleen zitten hier de HDTV Boeketten al in met het oog op de DM800 HD 19.2E 13E-19.2E 19.2E-23.5E 13E-19.2E-23.5E-28.2E Draaibaar Mooi werk. Als je de lijsten voor draaibaar (Enigma 1) een volgende keer weer update dan mag je mij dit laten weten. Groeten Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Ron Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Nieuwe lijsten graag in een nieuw topic posten. Het wordt zo wel erg onoverzichtelijk. Ron
Sjorss Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Origineel bericht van: Sjorss Kan er mij iemand vertellen hoe ik van kingofsat een lijst kan samen stellen Heb dit geprobeerdt maar krijg de melding Channels 0 Transponder 0 Satellites 0 als ik deze importeer via file tab in clarck tech editor wie weet raad In Clarketech: F9 en dan web aanvinken. Daarna je sat selecteren en importeren maar. Suc6! Alfi Hey bedankt voor de tip
Anton48 Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Origineel bericht van: de Steef Jammer, Als je er eenmaal aan gewend bent (zoals ik) wil je eigenlijk geen andere lijst meer Hier sluit ik mij volledig bij aan. Groetjes, Anton.
Anton48 Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Origineel bericht van: sjumpie ik weet niet of die worden upgedate . wat je wel kan doen als die graag gebruikt . de dreambox laten scannen en dan bewerken met happylama gr sjumpie Wat is happylama Groetjes, Anton.
Alfi Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Geplaatst: 12 maart 2008 Anton, lees het topic eens goed door, er zijn nieuwe lijsten beschikbaar op mijn site die een continuering zijn van de Pet lijsten. Duckdalf maakt een update voor de rotor versie. Alfi. PS: HapplyLama is tegenwoorden OpenDBEdit en dit is een editor voor zenderlijsten. Ff googlen. DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast bambie Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Als ik de draaibare geinstaleerd heb. En ik ga naar premiere direct kanalen staan ze er allemaal in. maar als ik er dan weer naar toe ga en ik klik er op staat er geen premiere direct meer maar unknow servise.En als ik daar op klik doet hij het wel waarom gaat die naam dan weg dan staat er removed servise Peter
MagicOnline Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Dat gebeurd meestal als je LNBF configuratie niet goed is. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
egypt Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Als ik die lijst bekijk ( Duckdalf Rotor settings ) zie ik dat het ( satellites XML ) bestand ontbreekt ?
Gast Weasel Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer. Gr. Weasel
Alfi Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Weasel Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer. Gr. Weasel Ik ga komend weekend wel even kijken of ik het probleem kan vinden / oplossen ok? DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast bambie Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 alfi Waar is jou web site te vinden.Want er staat steets zie mijn web site. peter
Aanbevolen berichten