MagicOnline Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Origineel bericht van: Weasel Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer. Gr. Weasel Ik ga komend weekend wel even kijken of ik het probleem kan vinden / oplossen ok? Transponder staat niet goed ff de settings updaten naar: RTL Living 12441000 V 27500 auto 13207 video 2070 audio 2071 pcr 2070 transponder id 1102 Trouwens is er geen goed toolje om settings van lyngsat af te halen? De settings die dreamset gebruikt van "kingofsat" en "satcodx" zijn beide niet goed. kingofsat heeft foutive data voor een hoop zenders satcodx heeft incomplete package discriptions, heb geen zin op beina 10.000 zenders na te gaan kijken. Het oude programma wat daarvoor was werkt niet meer (Dreambox Lyngsat Settings) Iemand een alternatief of een link waar ik de laatste lyngsat lijsten kan downloaden? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Alfi Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: bambie alfi Waar is jou web site te vinden.Want er staat steets zie mijn web site. peter Als je op mijn naam klikt aan de linkerkant van mijn post, boven het plaatje, dan krijg je een menutje waar een link naar mijn site instaat Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
egypt Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: egypt Als ik die lijst bekijk ( Duckdalf Rotor settings ) zie ik dat het ( satellites XML ) bestand ontbreekt ? Is hier ook een antwoord op mogelijk ?
ariebakker Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Het zou inderdaad wel handig zijn als het xml bestand ook wordt gepost anders heb je er nog niks aan.
egypt Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Ik heb het dus zelf opgelost maar vind het toch niet verstandig om een onvolledig en niet werkend bestand aan te bieden . Ook het niet beantwoorden van de vraag komt mij zeer vreemd over.
Alfi Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 Origineel bericht van: egypt Ik heb het dus zelf opgelost maar vind het toch niet verstandig om een onvolledig en niet werkend bestand aan te bieden . Ook het niet beantwoorden van de vraag komt mij zeer vreemd over. Egypt, Je kunt niet verwachten dat Duckdalf46 hier iedere dag online is. Dit is tenslotte allemaal hobby. Zolang je niet voor je settingslijsten hoeft te betalen moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Overigens zal je bestaande satellite.xml in veel gevallen volstaan. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
dukdalf46 Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Je kunt niet verwachten dat Duckdalf46 hier iedere dag online is. Dit is tenslotte allemaal hobby. Zolang je niet voor je settingslijsten hoeft te betalen moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Klopt, ik ben niet elke dag online... ..gewoon je bestaande satellites.xml gebruiken.
egypt Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Voor mij geen probleem hoor maar is het niet beter deze ook in het bestand te verwerken want ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zo handig is om dit voor elkaar te krijgen
Alfi Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 Origineel bericht van: Weasel Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer. Gr. Weasel Fixed, alle Alfi lijsten zijn weer up to date en downloadbaar van dreamsettings.net Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Simean Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Hey Alfi, Misschien kan je ze in de downloads laten plaatsen van PLi ? Simean Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
pipokoeie Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Origineel bericht van: MagicOnline Dat gebeurd meestal als je LNBF configuratie niet goed is. tja,, kun je ook vertellen wat er niet goed is dan? ik heb met de niet aangepaste lijsten nergens last van en nu met de aangepaste wel,,, precies wat bambi beschrijft ? grtss LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
hemertje Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Origineel bericht van: Simean Hey Alfi, Misschien kan je ze in de downloads laten plaatsen van PLi ? Simean Alfi zal ze dan als een tarbal op een server moeten plaatsen dan kunnen we als PLi direct van zijn server gebruik maken bij een update vanf zijn kant zal de naam ongewijzigd moeten blijven zie bv de PET en Joske lijsten in onze software management DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Weasel Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Fixed, alle Alfi lijsten zijn weer up to date en downloadbaar van dreamsettings.net Alfi super!! ik zal de lijst er vanavond weer inplanten. THX Weasel
whynot1954be Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 @ Bambi Probeer dit eens; opnieuw de settinglijst in je DM plaatsen, reload geven, even wachten ( niet checken of de nieuwe lijst erin staat) -> stekker uit de muur trekken ( of aan de achterzijde),DM enkele minuten zonder spanning laten , en terug inschakelen. Zo doe ik het meestal. Groetjes
Ron Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Inmiddels veel te veel off-topic. Nieuwe vragen, nieuw (duidelijk geformuleerd) bericht. Ron
Aanbevolen berichten