Ga naar inhoud

[all] humaxdreamsettings lijsten, worden deze nog bijgehouden ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfi
Origineel bericht van: Weasel
Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer.

Gr.
Weasel

Ik ga komend weekend wel even kijken of ik het probleem kan vinden / oplossen ok?

Transponder staat niet goed
ff de settings updaten naar:

RTL Living 12441000 V 27500 auto 13207 video 2070 audio 2071 pcr 2070 transponder id 1102

Trouwens is er geen goed toolje om settings van lyngsat af te halen?

De settings die dreamset gebruikt van "kingofsat" en "satcodx" zijn beide niet goed.
kingofsat heeft foutive data voor een hoop zenders
satcodx heeft incomplete package discriptions, heb geen zin op beina 10.000 zenders na te gaan kijken.

Het oude programma wat daarvoor was werkt niet meer (Dreambox Lyngsat Settings)

Iemand een alternatief of een link waar ik de laatste lyngsat lijsten kan downloaden?

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: bambie
alfi
Waar is jou web site te vinden.Want er staat steets zie mijn web site.
peter

Als je op mijn naam klikt aan de linkerkant van mijn post, boven het plaatje, dan krijg je een menutje waar een link naar mijn site instaat wink

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:
Origineel bericht van: egypt
Als ik die lijst bekijk ( Duckdalf Rotor settings ) zie ik dat het ( satellites XML ) bestand ontbreekt ?

Is hier ook een antwoord op mogelijk ?
Geplaatst:

Ik heb het dus zelf opgelost maar vind het toch niet verstandig om een onvolledig en niet werkend bestand aan te bieden .

Ook het niet beantwoorden van de vraag komt mij zeer vreemd over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: egypt
Ik heb het dus zelf opgelost maar vind het toch niet verstandig om een onvolledig en niet werkend bestand aan te bieden .
Ook het niet beantwoorden van de vraag komt mij zeer vreemd over.

Egypt,

Je kunt niet verwachten dat Duckdalf46 hier iedere dag online is. Dit is tenslotte allemaal hobby. Zolang je niet voor je settingslijsten hoeft te betalen moet je een gegeven paard niet in de bek kijken.

Overigens zal je bestaande satellite.xml in veel gevallen volstaan.

Alfi

Geplaatst:

Je kunt niet verwachten dat Duckdalf46 hier iedere dag online is. Dit is tenslotte allemaal hobby. Zolang je niet voor je settingslijsten hoeft te betalen moet je een gegeven paard niet in de bek kijken.

Klopt, ik ben niet elke dag online...

..gewoon je bestaande satellites.xml gebruiken.
Geplaatst:

Voor mij geen probleem hoor maar is het niet beter deze ook in het bestand te verwerken want ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zo handig is om dit voor elkaar te krijgen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Weasel
Super Alfi die nieuwe lijst, ik heb de Astra19 lijst er gelijk ingezet. Echter heb ik geen beeld op RTL Living in het Premiere Star pakket, vind dat zelf niet zo erg maar m'n (duitse) vriendin vindt het wel jammer.

Gr.
Weasel

Fixed, alle Alfi lijsten zijn weer up to date en downloadbaar van dreamsettings.net

Alfi

Geplaatst:

Hey Alfi,

Misschien kan je ze in de downloads laten plaatsen van PLi ?

Simean

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:
Origineel bericht van: MagicOnline
Dat gebeurd meestal als je LNBF configuratie niet goed is.

tja,, kun je ook vertellen wat er niet goed is dan?
ik heb met de niet aangepaste lijsten nergens last van en nu met de aangepaste wel,,, precies wat bambi beschrijft ?
grtss

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Geplaatst:
Origineel bericht van: Simean
Hey Alfi,

Misschien kan je ze in de downloads laten plaatsen van PLi ?

Simean

Alfi zal ze dan als een tarbal op een server moeten plaatsen
dan kunnen we als PLi direct van zijn server gebruik maken
bij een update vanf zijn kant zal de naam ongewijzigd moeten blijven

zie bv de PET en Joske lijsten in onze software management

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Fixed, alle Alfi lijsten zijn weer up to date en downloadbaar van dreamsettings.net

Alfi

super!! ik zal de lijst er vanavond weer inplanten.

THX

Weasel

Geplaatst:

@ Bambi

Probeer dit eens; opnieuw de settinglijst in je DM plaatsen, reload geven, even wachten ( niet checken of de nieuwe lijst erin staat) -> stekker uit de muur trekken ( of aan de achterzijde),DM enkele minuten zonder spanning laten , en terug inschakelen.

Zo doe ik het meestal.

Groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.