Gast Wil Weten Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Hoi, Ik wel graag een abonneekaart laten decoderen door de DM7000. Ik heb al 2 kaarten in de ontvanger, maar wil graag een derde kaart laten decoderen. De CI is in mijn geval niet de goede oplossing. De software is PLI versie 301207 en Cccam 2.0.5 Kan iemand me op weg helpen s.v.p. Met Vriendelijke Groet Wil Weten
Ome Merde Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 voeg onderstaande aan je cccam.cfg toe en het zou moeten werken (bij mij i.i.g wel (cccam 2.0.7) met een mastera3 (met een i2 kaart)) : Code: SERIAL READER : /dev/tts/0SMARTCARD WRITE DELAY: /dev/tts/0_7 8000 mzl, merDe deze ruimte is te huur
Gast Wil Weten Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Hoi Ome Merde, In ieder geval een stuk in de goede richting, maar het werkt helaas nog niet. Ik draai nog steeds met de Cccam 2.0.5. moet de 7 dan een 5 zijn mogelijkerwijs? Moet ik ook nog wat ingeven bij de clockfrequentie? Alvast bedankt, Met Vriendelijke Groet Wil Weten
Ome Merde Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 wat voor kaart zit er in die mastera ? ik heb er een irdeto2 kaart inzitten op stand 0. een seca2 kaart moet volgens mij op stand 1. 100% zeker ben ik niet trouwens, daarvoor zou je even moeten zoeken .... je moet trouwens je box ook even rebooten na aanpassing van de configfile. merDe deze ruimte is te huur
klinkie Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde wat voor kaart zit er in die mastera ? ik heb er een irdeto2 kaart inzitten op stand 0. een seca2 kaart moet volgens mij op stand 1. 100% zeker ben ik niet trouwens, daarvoor zou je even moeten zoeken .... je moet trouwens je box ook even rebooten na aanpassing van de configfile. merDe seca op stand 1 dat is goed dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen