Gast p.grootveld Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Hoi heb een dm 7025+ en de harddisk ingebouwd maar als ik opneem heb ik geen tv beeld ik doe vast iets verkeerd ....wat??? Patrick
Gast pieterg Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: p.grootveld Hoi heb een dm 7025+ en de harddisk ingebouwd maar als ik opneem heb ik geen tv beeld ik doe vast iets verkeerd ....wat??? het begint met een g
Ron Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Ze werkt dat hier niet vrind. Nu willen we ook graag weten hoe je het opgelost hebt. Ron
Gast Sinbad Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 ik gok dat pieterg gbox bedoelde ,ik wist niet dat dat woord hier verboden was,zoja dan zit ik nu fout sinbad
Radix Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 installeer CCcam en je kunt tot 7 kanalen tegelijk opnemen en de laatste bekijken Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Gast p.grootveld Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Oke dat is fair kon niet zo veel met het eerste antwoord heb nog verder gezocht en de laatste img ronaldd geinstalleerd 2 tuners laten vollopen en klaar. Dacht trouwens dat (G) voor gemini stond. Goed? groetjes Patrick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen