Obbie Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Is er een overzicht van de verschillende images zoals Ronaldd, Pli, LT en Gemini te vinden? Los van smaak, ben ik erg benieuwd of er verschillen zijn en zo'n overzicht kan me helpen een keuze te maken zonder ze een voor een zelf allemaalt te testen.
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Bij de Release staat toch altijd bij wat er op en in zit ? even de reedme lezen ,
Gast pieterg Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Verschillen zijn meestal alleen een kwestie van smaak en gewenning. Vragen heeft weinig zin, doorgaans roepen er per image een man of drie dat ze die het beste vinden, let maar op
Obbie Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Geplaatst: 24 februari 2008 Origineel bericht van: pieterg Verschillen zijn meestal alleen een kwestie van smaak en gewenning. Vragen heeft weinig zin, doorgaans roepen er per image een man of drie dat ze die het beste vinden, let maar op Klopt, daarom vraag ik ook niet welke zgn de beste is. Maar het zou handig zijn als de features in een overzichtje ooit door iemand naast elkaar gezet zijn. Kan me zoiets nog herinneren van DGStation mbt Highland en andere images. Natuurlijk kan ik de release lijsten ook zelf knippen en plakken in excel, maar als iemand dat ooit al eens gedaan had dan bespaar ik me graag die moeite (lui he?)
hemertje Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 zou een leuke klus voor je zijn dan weet je het zelf ook gelijk DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen