pgeersen Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Ik heb nu een dreambox 7025 die is aangesloten op de router en nu wil ik proberen om draadloos op de laptop ook te kunnen kijken.Maar voordat ik daarmee wil stoeien wil ik er een handige zenderlijst in hebben. Kan dit ook via de PC via het netwerk en zo ja hoe of moet dit met dreambox edit met een kabel?
Gast inmydreams Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 de meeste images hebben in de download sectie settingslijsten. met dreamboxedit kan het ook .. je dreambox moet dan contact hebben met de pc of evt via router. je download dan de kanalen lijst van de dreambox en kan deze met dreamboxedit bewerken let wel op dat je in de opties aangeeft dat het een dm7025 of enigma2 betreft.
gilera1009 Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Origineel bericht van: pgeersen Ik heb nu een dreambox 7025 die is aangesloten op de router en nu wil ik proberen om draadloos op de laptop ook te kunnen kijken.Maar voordat ik daarmee wil stoeien wil ik er een handige zenderlijst in hebben. Kan dit ook via de PC via het netwerk en zo ja hoe of moet dit met dreambox edit met een kabel? je kun het beter met dreamset doen werk beter met je Dreambox 7025 GR. Gert zie bijlagedreamset213.zip dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
pgeersen Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Geplaatst: 24 februari 2008 Nieuwe settinglijst met dreamset maar nu blijft hij hangen na de "reboot"reboot in display is dan weer weg maar in het enigma2.ump2002.net scherm blijft ie hangen. HELP wat nu want elke reboot geeft hetzelfde eindresultaat.
arie kanarie Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 ikzelf, werk voor mijn toestellen (ook 7025) met dreamset. welliswaar met de nieuwere 2.15 grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
pgeersen Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Een harde reset deed wonderen.Hij werkt weer maar zappen gaat traag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen