Gast SpiekerJozef Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Wil m'n USB-HDD gaan gebruiken voor swap en opslag. De schijf wordt herkend door de dreambox alszijnde een USD device. (onder nieuwste Gemini) Ik heb de LaCIE USB schijf van te voren geformateerd, met twee primaire partities t.w.: - Linux swap 256Mb - ext3 overige ruimte Hoe mount ik het e.e.a., met de automount editor? Daarna swap activeren? of met de hand.. Ik weet tevens de locatie niet van de schijf (bv. /dev/hda1 etc?)
Mic Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 De USB poort van een 7025 is een 1.0 versie. Ik betwijfel dat een externe USB HD voldoende performant zal zijn.
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Mijn - adapterloze - lacie hdd usb harddisk werkt niet.. bij het booten geeft de usb net niet voldoende stroom af om de schijf automatisch op te starten. Als de schijf eraan geplugd wordt als de box loopt, werkt de schijf wel. Maar e.e.a. is dan wel te laat om meegenomen te worden door automount.... Denk dat ik er een vaste schijf inzet... tnx.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen