birdybird Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Als je shared via gbox en dan via mgcamd kijkt share je dan je kaarten nog wel ? Wie weet dit ? Als het niet zo is kan ik ze dan allebei tegelijk starten in Pli ? Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Littlesat Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Er is maar 1 emu die toegang heeft op de "decodeer stream" (laat ik het maar zo maar even noemen) dus in feite claimt de eerste emu die je opstart het feitelijke beeld decodeer gebeuren.. Er zijn wel opties zoals bij CCcam, die kan connecten met gbox. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tfh Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Er is maar 1 emu die toegang heeft op de "decodeer stream" (laat ik het maar zo maar even noemen) dus in feite claimt de eerste emu die je opstart het feitelijke beeld decodeer gebeuren.. Er zijn wel opties zoals bij CCcam, die kan connecten met gbox. De oude Hydra images konded dit wel Hier gebruikte ik ook een combinatie van gbox en newcamd. Dit werkte prima. Ook op een dbox met het juiste image is dit realiseerbaar. Op de PLi images gaat dit niet (meer). Hoe dit met de andere images zit, weet ik niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen