jph Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Iemand al geprobeerd om een webserver op te zetten op een 7025 ? Ik wil gewoon een simpele stripped apache of andere webserver(geen mysql, php, enzo...) Ik weet dat in gemini een webserver zit maar ik gebruik Ronaldd image en Pli.Dus als iemand kan helpen! Altijd welkom. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast MiLo Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 De ingebouwde webserver heeft volgens mij al de mogelijkheid om gewoon de harddisk te "browsen", dus daar kun je dan gewoon HTML files op zetten.
jph Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: MiLo De ingebouwde webserver heeft volgens mij al de mogelijkheid om gewoon de harddisk te "browsen", dus daar kun je dan gewoon HTML files op zetten. Zou er dan een mogelijk zijn om een pagina in te voegen waar ik kan kiezen hoe ik verder ga ? bvb de gewone menu of een andere webpagina. Maar waar staan deze files ? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 gewoon een menuutje in de index.html zetten ?!? (misschien begrijp ik je vraag niet helemaal ;-) )
jph Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Origineel bericht van: SpiekerJozef gewoon een menuutje in de index.html zetten ?!? (misschien begrijp ik je vraag niet helemaal ;-) ) Ja dat zou moeten lukken, ik wil gewoon een server draaien op mijn db om mijn iphone repo op te kunnen zetten. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen