emp1re Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Hoi. Ik heb gisteren een andere AB voor mn dm500 gekocht. Namelijk de clone voor de 7020(grote dus). Hij werkte direct met hier en daar wat foute knopbedieningen. Nadat ik rcdm5xxx in de map var/tuxbox/config/enigma/resources heb geplaatst werken nagenoeg alle knoppen zoals ze bedoeld zijn. Echter als ik met mijn oude ab (die kleine zwarte) op de gele knop drukte kreeg ik mijn menu met ge-installeerde tools zoals bijv RSS-Reader en DM-switch.. Nu met die andere AB kan ik dit menu nergens meer vinden.. Gele knop tovert niks meer voor mn neus. Ook als ik de oude AB erbij pak is dat menu foetsie.. Het zal hoogstwaarschijnlijk in de rcdm5xxx moeten staan. maar daar kan ik ook weinig vinden, temeer ik ook niet weet hoe dat menu daar omschreven moet worden. Dan heb ik nog een klein foutje, als ik op de rode knop klik krijg ik de EPG lijst.....heel goed...1 nadeel, ik kom er met geen mogelijkheid meer uit, ik moet dan stekker eruit trekken om dat menu weer weg te krijgen ...de EXIT werkt niet op dit menu. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen in de rcdm5xxx ? --== Freddy ==-- Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.
boekkie Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Bij de Pli image kun je kiezen welke AB je gebruikt,ga naar menu,dan 6,dan hardware instellingen,dan afstandbediening,en kiezen,voor AB 7000!! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
El_Bandito Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 En bij de Gemini image heb je die optie ook. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
emp1re Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Geplaatst: 3 maart 2008 TNX.. inmiddels al uitgevogeld waar mijn probleem zat.. in de rcdm5xxx.xml stond een regel met pluginExt2 , die heb ik veranderd in showPlugins en mijn menu onder de gele knop werkt weer perfect. Die help functie heeft me niks geholpen..Ook die EPG lijst is niet van mn beeld weg te krijgen, maar daar gaan we nog wel mee aan het klooien. Ik zal eens proberen om de AB voor de 7000 te kiezen in het menu.. --== Freddy ==-- Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen