bander Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo Voorheen draaide ik gemini 3.20 en LT , op beide had ik kijken via web werkend (vlc). Ik ben echter over gestapt naar Iolite en sindsdien wanneer ik een kanaal probeer te kijken via vlc krijg ik in vlc de melding : "Unable to open http://' Ik heb wel in de tussentijd (gemini naar Iolite) het ip-adres van de dreambox verandert , maar dat moet toch niets uitmaken aangezien ik de webpage wel gewoon kan opvragen ? Wie weet wat er "anders" is geworden alvast bedankt
xfiles69 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Misschien is het ipadres van pc veranderd? even veranderen in je xml file op de dreambox.
bander Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 Ik weet niet wat er anders is maar het werkt nog steeds niet. Webstreamen zou toch "out of the box" moeten werken. Als iemand een idee heeft graag. Bij gemini geen probleem en mijn vorige installatie van Iolite (op CF) ook geen probleem maar sinds ik Iolite in de flash heb gedaan werkt het niet meer
Gast pieterg Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: bander Ik weet niet wat er anders is maar het werkt nog steeds niet.Webstreamen zou toch "out of the box" moeten werken.Als iemand een idee heeft graag.Bij gemini geen probleem en mijn vorige installatie van Iolite (op CF) ook geen probleem maar sinds ik Iolite in de flash heb gedaan werkt het niet meer In de vorige online update is een nieuwe versie van enigma2-streamproxy geinstalleerd, waar wat bugs in zaten, zodat streamen niet in alle situaties meer werkt.Dit hebben we een paar dagen geleden ongedaan gemaakt, maar de mensen die (via een online update) al de nieuwe versie geinstalleerd hadden, worden nu niet meer automatisch gedowngrade. (online update installeert standaard alleen nieuwere versies)Dit kan wel handmatig, bijvoorbeeld met de volgende commandos: Code: ipkg updateipkg remove enigma2-streamproxyipkg install enigam2-streamproxy Nu zou het streamen weer goed moeten gaan.
VenimK Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 ja, hier ook alles terug in orde. ThX Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen