Gast babbel Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 ik heb de dreambox 7020..kan ik nu een zender van bv pakket tv vlaanderen verplaatsen naar het pakket cannal digital, zo ja kan me iemand vertellen hoe ik dat dan het best kan doen. groetjes
Ome Merde Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 dat kan heel makkelijk met openDBedit (opvolger van DreamboxEdit). je lijst downloaden naar dit programma, lijst aanpassen naar wens en dan weer uploaden. via de a/b zou het ook moeten kunnen maar geloof me, dit gaat sneller merDe deze ruimte is te huur
milili Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 als je op menu drukt als je in je kanalenlijst zit kun je met de afstandsbediening je keuze zien en paar keer oke enz. probeer het eens. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Bettina Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Ja, klopt dit is inderdaad een heel stuk makkelijker als Merde zegt, zijn maar 2 klikken op je afstandsbedienibg, Groetjes Bettina
Ome Merde Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 gaat dat per kanaal of kan je met je a/b ook de inhoud van een compleet bouqet aan een ander bouqet toevoegen ? merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen