orbiter Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Ik heb een 7025 met een satelliettuner en kabeltuner erin, echter weet ik niet hoe ik de settingslijsten voor kabel en satelliet erin moet plaatsen. Een optie is om b.v. eerst de satellietsettings erin te zetten en dan de dreambox te laten scannen op de kabel. Maar is er ook een manier om beide settings via DreamboxEdit erin te proppen ? Ook snap ik niet hoe de bestanden voor de settings werken of gestuctureerd zijn met deze combinatie ?
jph Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Ik weet nu niet hoe het met de nieuwe versie zit van dreamboxedit , maar ik zou dreamset kiezen voor een 7025(+). Kan je perfect de lijsten mee inzetten. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
orbiter Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Geplaatst: 8 maart 2008 Origineel bericht van: jph Ik weet nu niet hoe het met de nieuwe versie zit van dreamboxedit , maar ik zou dreamset kiezen voor een 7025(+). Kan je perfect de lijsten mee inzetten. THANX voor de TIP JHP.. Ik ben ff met de laatste versie van dreamset aan de slag geweest, echter kan ik er nog niet achter komen hoe ik beide settings bij mekaar kan voegen. Misschien dat iemand me hierin een tip kan geven !!!
jph Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Je hebt toch de mogelijk om een lijst op de pc te vergelijken met deze in de db en dan kan die toch samenvoegen ! Of ben ik nu mis ? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
orbiter Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Geplaatst: 9 maart 2008 Origineel bericht van: jph Je hebt toch de mogelijk om een lijst op de pc te vergelijken met deze in de db en dan kan die toch samenvoegen ! Of ben ik nu mis ? JPH, bedankt Jou laatste posting hier heeft me wakker gemaakt, ik ben eruit...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen