Ga naar inhoud


welke draadlooze router voor upc?


bonki

Aanbevolen berichten

hallo ik ga deze week een laptop kopen deze (XXODD XNi570ru-GTX )

nu hoor ik om me heen dat er heel veel verschil in zit in welke draadlooze router ik aanschaf ivm. snelheid en bedienings gemak en storingen. mij internet heb ik via upc dus cable.

iemand die mij advies kan geven hierin

Link naar reactie
Delen op andere sites


alle draadloze routers zijn geschikt. van het goedkope sweex merk tot bijv belkin. ik zou voor de linksys gaan.

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Wimpie44

Je kan elke router, met ingebouwde swithch and wireless access point aansluiten. Let op dat je geen router nodig hebt met een ingebouwd modem. Het modem heb je al van UPC.

 

Tijdens het configureren zit er verschil tussen verschillende merken. De N norm biedt de hoogste snelheid, maar als je daarvoor kiest zorg dan dat je alle componenten van hetzelfde merk kiest. N is nog geen standaard, het is een concept standaard en de invoering verschilt per leverancier. Als je voor één merk kiest praten de onderdelen in ieder geval hetzelfde dialect en als je problemen zou hebben, gaat dat sneller via één en dezelfde leverancier....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...