Fabian Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Op de kabelpakket van Caiway zit een HD demo kanaal die ik met m'n 7025 gewoon kan ontvangen en bekijken. Als ik naar de steaminfo kijk, geeft deze gewoon aan dat het een uitzending is van 1920x1080. Ik heb een fototje toegevoegd. Let niet op de kwaliteit, want die heb ik gewoon met een mobiele telefoon genomen. Kan de 7025 gewoon HD uitzendingen ontvangen of worden deze "geconverteerd" naar gewone uitzendingen?
rai Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Klopt, dit is iets dat de DM7025 al vanaf dag 1 kan. Omdat dit DEMO kanaal in MPEG2 uitzend en op de kabel voor SD en HD dezelfde uitzendtechniek wordt gebruikt kan de de DM7025 deze wel verwerken. En ja, hij maakt er gewoon een SD kanaal van. Je kan het echter wel opnemen (dat kunnen alle DM boxen) en het in echt HD dan op je PC afspelen.
dagg Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 en dat kan de 7000 zelfs ook, echter niet afspelen op de dreambox zelf, maar wel opnemen. Het keyword hier is dat je dit met de dvb-s standaard kunt doen, niet als het uitgezonden wordt in de dvb-s2 standaard, zie http://en.kingofsat.net/hdtv.php welke er dan overblijven... dagg. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen