Ga naar inhoud

[all] nieuwe settingslijst rotor (update pet123)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kunt de kingofsat lijsten binnenhalen met de Clarktech editor en dan als Dreambox lijsten exporteren.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfi
Je kunt de kingofsat lijsten binnenhalen met de Clarktech editor en dan als Dreambox lijsten exporteren.

Alfi

Welke editor kan ik daarvoo gebruiken ? zie op de website er 2 staan en heb ze beiden geprobeerd maar zi geen optie om te exporteren naar drambox frown

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Geplaatst:
Origineel bericht van: Transpondertje

Alfi

Welke editor kan ik daarvoo gebruiken ? zie op de website er 2 staan en heb ze beiden geprobeerd maar zi geen optie om te exporteren naar drambox frown

Het antwoord staat in het gedeelte wat je citeert. De Clarketech editor.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sinbad
Goed werk,bedankt!het viel me alleen op dat MTV-Base(Engelse versie op 19,2 oost)verdwenen is!ik zie alleen franse versie,of ligt dat aan me box! :D

MTV Base is van de Astra 1 verdwenen, en is vervangen door MTV Dance. Wel is er dus nog MTV Base France, en voor de normale MTV Base kun je eens op de Astra 2 kijken.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Ik zet met OpenDBedit de settings op mijn DB, stel netjes Enigma2 in. Maar na hertart geen verandering !

Dus nog steeds de oude en ongewenste settings. Geen flauw idee waarom...iemand een tipje?

Ik moet iets over het hoofd zien want tijd geleden ging het simpel en probleemloos. Ik gebruik sinds kort het 4th Rev image.

Geplaatst:

Alfi

waar haal ik die Clarktech editor ?? GR .Gilera1009

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: gilera1009
waar haal ik die Clarktech editor ?? GR .Gilera1009

Door het in clarketech editor in Google in te typen wellicht?

[Off topic]
Dreamsettings.net heeft een paar uur plat gelegen omdat mijn provider mijn IP adres veranderd had vannacht zonder enige notificatie. mad Nu de site maar op mijn gehoste server gezet dus als het goed is zal dit soort outages nu niet meer voorkomen. Sorry!
[/Off Topic]

Alfi

Geplaatst:

ik heb de pet123 settings erin staan, alleen ik heb ooit eens gehad dat alle zenders op een logische volgorde staan. 123 rtl4 rtl5 enz.

nu is het zo dat het steeds op alfabetische volgorde gerangschikt is en dan staat alles door elkaar.

weet iemand hoe je dit op de normale volgorde set?

misschien domme vraag, maar ik heb de dream net een week.

Geplaatst:

Even op de blauwe toets drukken als je in de zenderlijst staat. De betekenis van de kleurtoetsen staat bovenin het scherm aangegeven.

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Geplaatst:
Origineel bericht van: ehm44
Even op de blauwe toets drukken als je in de zenderlijst staat. De betekenis van de kleurtoetsen staat bovenin het scherm aangegeven.

ja klopt, dat was altijd zo, maar als ik daar nu op druk, is die lijst leeg.
Geplaatst:

Gewoon een nieuwe zenderlijst erin knallen, moet probleem mee zijn opgelost.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen