Ga naar inhoud

[7025] wat is de beste Diseqc switch met 7025

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb eens gehoort/gelezen dat maximum switches niet altijd goed werken met de dreambox .

ik wil mijn 7025 systeem uitbreiden met 2 switches .

is dit verhaal "broodje aap" of hoe zit het ??

grt bopke

Geplaatst:

Ik heb 2 switche maxdigital 4/1 en deze werken perfect, ook heb ik al een sedea switch gebruikt en ook geen problemen gehad.

deze had ik geplaatst ipv een maxdigital die defect was gegaan wellicht door mijn eigen fout.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bopke
hallo
ik heb eens gehoort/gelezen dat maximum switches niet altijd goed werken met de dreambox .
ik wil mijn 7025 systeem uitbreiden met 2 switches .
is dit verhaal "broodje aap" of hoe zit het ??

grt bopke

Nee is geen broodje aap, kies voor diode switches van bijvoorbeeld spaun of triax.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

ik heb vorig jaar zomer bij het vervangen van een 7025 door een 7025+ een hoop gezeik gehad met de 4 Maximun 4/1 switches die in mijn visiosat schotel zaten. Met de 7025 werkte alles goed en met de 7025+ kon ik niet beide tuners gelijktijdig aansluiten vanwege aardlussen die door de goedkope maximum switchs ontstonden. Ht beeld ging hierbij freezen.

Ik zocht het probleem eerst in de tuners, maar met het vervangen van de tuners bleef het probleem. Kabels, F connectoren vervangen, niks hielp. Uiteindelijk op advies van enkelen op dit board de Maximum switches vervangen door Spaun 4/1 switches en het probleem was meteen verdwenen. ik heb dus geleerd dat de 7025+ gevoelig is voor aardlussen.

Met de Maximums was op zich niks aan de hand. ik heb ze alle 4 op een 7000 getest en daar werken ze perfect op. maar op de 7025+ was het niks. ook de combinatie met de Maximum 4/1 op tunerA en een rotor op tunerB werkte niet.

Ik zou zeker die paar tientjes meer uitgeven voor een kwaliteits product.

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen