Ga naar inhoud

[all] wanneer nieuwe Joske settings ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben gewend altijd Joske settings te gebruiken en met mij vele anderen. Regelmatig kwamen er updates uit. De laatste update was van 4 november 2007. De laatste is ruim 4 maanden geleden. Is Joske gestopt of is hij misschien ziek? Ik hoop niet dat, dat het geval is. Joske laat eens wat van je horen? Ik wil je in ieder geval bedanken voor het vele werk wat je voor mijn hobby gedaan hebt.

Geplaatst:

Er komt een nieuwe Joske lijst...door de storm was zijn schotel bijna van het dak gewaaid. Maar die staat nu weer netjes op zijn plek en er wordt druk gewerkt aan een compleet vernieuwde lijst zonder foutieve FEC's. De lijst van 4/11 heeft namelijk behoorlijk wat foute transponders met FEC 7/8 die eigenlijk op 5/6 moeten staan. Dat kwam door een corrupte uitlezing van de editor. Hopelijk gaat het beter met de nieuwste openedit 3.06.

Namens Joske, nog 1 a 2 weekjes geduld aub.

M_Z

Geplaatst:

Jaja, wat voor een lijst zoek je? Welke sats en welke box heb je?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik zoek Astra 1.2.3.en Hotbird. De lijst van Joske heeft de voorkeur. DM 7000.

Geplaatst:

In de bijlage mijn lijst, helemaal actueel, ooit gebaseerd op Joskes lijst.

Zelfs alle erotische zenders zijn gemarkeerd, dus als je kinderslot aanzet zitten die achter slot en grendel.

Ik gebruik dat zelf nooit, maar véél mensen hebben nog kleine kids he. :D

Astra 123-HB.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: jaja
Ik zoek Astra 1.2.3.en Hotbird. De lijst van Joske heeft de voorkeur. DM 7000.

En bevalt bovenstaande lijst een beetje?

Member of the PLi team

Geplaatst:

Henksat de laatste lijst van Joske is anders van samenstelling hij heeft voor een andere opbouw gekozen. Deze opbouw vind ik erg handig omdat je makkelijker langs de bijv. canaaldigitaal pakketten kunt zappen. Dit met de toetsen links en rechts van de 0 toets. Overigens ik verander zelf ook boeketten naar mijn wens. Op het moment heb ik jouw aangepaste settings in een image gezet. Dit moet ik nog bekijken. Nu moet ik naar het voetbalveld en heb ik even geen tijd om te hobbyen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Namens Joske, nog 1 a 2 weekjes geduld aub.

Mooi! Ik kan wel een nieuwe lijst gebruiken en die van Joske blijft bij mij favoriet!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Geplaatst:

Henksat bedankt.Ben heel blij met je lijst en met mij nog meerdere gezien de 100 downloads die er al bij staan.

Klasse

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Henksat bedankt.Ben heel blij met je lijst en met mij nog meerdere gezien de 100 downloads die er al bij staan.
Klasse

Misschien maar de Henksat Settings introduceren?

Member of the PLi team

Gast dreamboxsat
Geplaatst:

niet helemaal super actueel bijv tele2 2e kanaal ...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Misschien maar de Henksat Settings introduceren?

Waarom niet? Hoe meer keuze hoe beter :D

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.