Gast alesie Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Vandaag binnen gekregen de 7025+ na jaren topfield tijd voor wat anders. Uiteraard al weken verdiept in de mogelijkheden, maar een keuze om voor een goede image te gaan is er nog niet. wat voor mij belangrijk is, is: > timeshift direct actief op het moment je het toestel aanzet > ccam erin > 8 programmas tegelijk opnemen, kijken naar de 9e > mediahighway epg dit zijn de wensen en hoop dat iemand mij eentje kan aanbevelen. om nu alle images te testen om te onderzoeken, dan krijg ik hier echtscheidingen want de directie hier wil in 1x wennen aan een nieuwe ontvanger.
caveman Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 De images verschillen niet zo gek veel, de basis vereisten die jij opnoemt zijn bij alle images zowat gelijk. Ik begrijp alleen je vraag over timeshift niet helemaal. Je kan op pauze drukken en dan start de timeshift. Ik heb er nu LT image in, hiervoor Gemini, met alle andere images in multiboot om te testen. Geen enkele is slecht. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gennaromax Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Hoe kan je 8 programma's gelijkertijd opnemen ? Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Gast alesie Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Origineel bericht van: caveman De images verschillen niet zo gek veel, de basis vereisten die jij opnoemt zijn bij alle images zowat gelijk. Ik begrijp alleen je vraag over timeshift niet helemaal. Je kan op pauze drukken en dan start de timeshift. Ik heb er nu LT image in, hiervoor Gemini, met alle andere images in multiboot om te testen. Geen enkele is slecht. bij timeshift bedoel ik dat als je net als de topfield nu besluit om bv 20 minuten terug te spoelen spontaan. ik ga dan gewoon de ronaldd image eropzetten als die alles inzich heeft.
Happy2000 Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 En voor timeshift zijn er ook plugins. Wil je een goed draaiende image zonder te veel poespas dan kun je bv Ronaldd nemen, maar het is toch een kwestie van smaak. Origineel bericht van: Gennaromax Hoe kan je 8 programma's gelijkertijd opnemen ? Gr. Met CCcam is dit sowieso mogelijk zolang je maar op 2 transponders blijft. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast WalterN Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Citaat: bij timeshift bedoel ik dat als je net als de topfield nu besluit om bv 20 minuten terug te spoelen spontaan. Zoek op permanent timeshift. Deze plugin begint direct met opnemen als je naar een zender schakelt.
FNONAMUS Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Da's wel lawaaierig en of de voeding van de 7025 dat op termijn aankan, ik betwijfel dat. Heb ook een TF en daar werkt het al jaren prima, maar de 7025 maakt toch wel herrie en produceert wat veel warmte. Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen