Gast zandloper Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Hello Allemaal Hier eveneens wil uitproberen openDBedit-3.0. met een draaibare lijst van pet 123 mijn ipadres en poort zijn goed ingesteld ! Ik opent deze folder ( selecteer map ) draaibare lijst pet123 druk op oke .3 bij halverwege VOORTgang krijg ik deze foutmelding 'cO'is not a valid integer value for field'ftvServType' Kan er iemand vertellen waar het probleem ligt ? Dank u !
Ome Merde Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 dit probleem moet je volgens mij in de compoort van je PC zoeken. hier staat me iets van bij. pin me er niet op vast maar als m'n geheugen me niet in de steek laat moet het iets met de compoort zijn. misschien een snelheidsfoutje ... probeer het, eventueel als test, eens met een andere PC indien voorhanden. merDe deze ruimte is te huur
DeBeek Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde dit probleem moet je volgens mij in de compoort van je PC zoeken. hier staat me iets van bij. pin me er niet op vast maar als m'n geheugen me niet in de steek laat moet het iets met de compoort zijn. misschien een snelheidsfoutje ... probeer het, eventueel als test, eens met een andere PC indien voorhanden. merDe openDBedit werkt toch via FTP ?? In openDBedit in profiel wel het goede type tuner gekozen.?
Ome Merde Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 hmmm ....daar heb je gelijk in. ik moet even goed zoeken hier .... zoiets dergelijks komt bij niet zonder reden binnenwaaien merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen