Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Nadat de stroom 1 uur van de dm7025 is geweest doet de box niets meer. Als ik aan de achterkant de schakelaar omzet zie ik dat de LCD display knippert en voor de rest niets.

Het enige wat er is gebeurd is dat de stroom er even af is geweest in huis. Niet door kortsluiting maar om even een kabel aan te leggen.

IK heb de box opengemaakt en de HDD eruit gehaald om te kijken of daar de problemen in zitten.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Groeten Edwin

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Geplaatst:

Probeer eens of je met dreamup en nulmodem kabel,verbinding kunt krijgen,zoniet ben ik bang dat je voeding,het loodje heeft gelegd!

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Geplaatst:

hoi, met dreamup kan ik connecten. Hij geeft aan box type DM7025. De indicatie balk is volledig groen geblokt nu. En staat uplaod completed, waiting for acknowledge. En daar blijft het nu even bij.

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Geplaatst:

Ik weet niet of dat ook voor de 7025 geldt maar ik had precies het zelfde probleem met dm7020,ik had toen de stekker eruit gehaald,de linksonder knop vastgehouden en dan stekker weer erin,toen pas kon ik em(via webinterface of via nulmodem/ dreamup)flashen en was het probleem opgelost..succes.

sinbad

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen