Digin Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Voorheen kon ik via Multi EPG ver vooruit uitzendingen opnemen, omdat deze gewoon getoond werden. Sinds Gemini 4.3 zie ik alleen via Multi EPG het huidige en komende uitzending. Kan ik dit op een of andere manier uitbreiden?
El_Bandito Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 In het menu MHW aanzetten, en de box even herstarten. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Digin Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 Thanx, Na het aanzetten van MHW, een herstart en het wisselen van zender werkt het weer.
rai Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Om info voor het nederlandse pakket binnen te krijgen,moet je even een minuut op b.v. Film 1.1 blijven kijken. De info wordt denk ik alleen op die transponder meegezonden. Dus als je alleen RTL4 kijkt, zal je nooit wat binnen krijgen.
Gait33 Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Origineel bericht van: Digin Thanx, Na het aanzetten van MHW, een herstart en het wisselen van zender werkt het weer. Zo had het ook gewerkt: Na het aanzetten van MHW, op Ned1. zetten een paar seconden wachten. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
JBnl Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 alleen het probleem wat ik nog steeds heb met de laatste gemini en ook andere versie´s van gemini op zowel een 500 als 7020 dat heel vaak de now-next info ontbreekt terwijl het op een 7025 wel correct werkt. Het ligt niet aan de epg van c+ maar gewoon aan de verwerking van gemini . Wie heeft hiervoor een oplossing ? want alle andere sat boxen laten het wel goed zien, en MHW heb ik aan staan. Tevens een swapfile aangemaakt. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen