Ga naar inhoud

[500S] geen volledige EPG

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds enkele jaren een DB500s.

Van in het begin heb ik nooit een volledige EPG gekregen. Ik bedoel daarmee dat ik enkel het volgende programma zie, en dan nog niet van alle zenders van TV-Vlaanderen. Maar het is ook zo bij andere providers en satellieten.

Ik ben gestart met de Pli Flubber en heb alle nieuwe versies gevolgd tem nu de Iolite. Ik gebruik de Ccam 2.08. Ik heb net alle andere cams geïnstalleerd om te testen, maar dan heb ik geen beeld meer met TV Vlaanderen. Wanneer ik via het menu 6-instellingen, 3-systeeminstellingen, 4-EPG,dan de blauwe toets om te scannen. Dan krijg ik hoogstens 1 programma meer.

Enkele weken geleden heeft het ineens gedurende een paar dagen gewerkt, zonder dat ik iets heb veranderd. Maar dat was van korte duur.

Weet iemand raad ?

alvast bedankt

Gast WanWizard
Geplaatst:

TV Vlaanderen gebruikt (nog) de Media Highway EPG. Deze moet apart geactiveerd worden. In Iolite is dat Blauw, dreambox settings, system settings, EPG, en dan Enable MHW EPG aanvinken, Save.

Geplaatst:

Sorry,

maar al de settings in de menu EPG heb ik al op alle mogelijke combinaties uitgetest, maar niks werkt

Gast WanWizard
Geplaatst:

De EPG komt maar af en toe, en op een beperkt aantal zenders binnen.

Laat de box eens een tijdje op NED1 staan?

Geplaatst:

ook dat helpt niet. Je kan ook via het EPG menu manueel scannen, maar tevergeefs op NED1.

Kan het aan de cam liggen ? ik gebruikt de ccam 2.08

Gast WanWizard
Geplaatst:

Op de nieuwe frequenties van TVV komt in ieder geval niks binnen, geen EPG, en geen EIT. Op de oude heb ik nog wel info...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen