revmoon Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Hoi allen, ik probeer de dreambox cdk op mijn mac werkend te krijgen. Maar al bij de autoconfig gaat het fout. Hij beweert dat ik geen werken de gcc heb..... Iemand hier al eens tegenaan gelopen? Ik kan op een italiaans forum wel wat vinden maar ik kan geen italiaans lezen....
polle58 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 waarschijnlijk overbodige vraag maar je hebt toch de Xcode tools geinstalleerd?
revmoon Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Geplaatst: 29 maart 2008 jaja, de compiler is er gewoon, xcode etc id aanwezig.... Het lijkt erop dat de configure test voor gcc de return code misinterpreteert. GCC op de mac geeft een 1 als return code....
polle58 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 nu ben ik zelf geen progammeur, maar zou het ook niet werekn als je bv fink of darwinports eerst installeert op je macos ?
revmoon Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Geplaatst: 30 maart 2008 Die staan erop, maar dat is niet relevant want er is geen port voor de buildomgeving helaas.... Dus ik zal zelf meoten porten als ik dit wil. Ik denk dat ik gewoon mijn andere laptop even inricht met ubuntu ofzo, daar schijnt het wel gewoon zonder probs op te werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen