Gast Forza Milan Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Hallo, ik vroeg me af of ik mijn dreambox kon aansluiten op een analoge decoder ... het signaal doorgeven ... mijn probleem is namelijk dat de box geen signaal krijgt (ben na drie jaar eindelijk terug thuis) en na drie jaar kan er het een en ander kapot zijn gegaan ... via de dreambox zou ik graag willen draaien (met de pinnetjes op de rotor)maar het signaal doorgeven op een analoge decoder om te testen waar het probleem ligt ... zo kan ik draaien door de dreambox, en kijken op een analoge decoder of ik beeld heb ... of ik de schotel lichtjes moet bijstellen (door de vele stormen) ... misschien is mijn lnb kapot ... iets met de fishjes, bekabeling etc etc ... moet ik niet alles overhoop gooien en kan ik het probleem vinden ... nu, ik hoor jullie al zeggen ... gebruik de tweede uitgang van de lnb en koppel die rechtstreeks aan op de analoge decoder ... uh yes, ware het niet dat ik 1 uitgang heb lol en met twee uitgangen lukte het me niet om te draaien (te weinig power aangezien blijkbaar het verdeeld wordt) ... bwa voor alle zekerheid een tweede kop met twee uitgangen kopen is geen probleem voor mij, vijfig euro daar komt het niet op neer, maar morgen zijn alle winkels toe en is mijn enige dag vrij en had graag alles terug werkende gekregen zodat ik EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK na jaren van ongenoegen, terug kan klooien met die box want die biedt toch heel wat mooie mogelijkheden ... en een rotor ja ... ik wil graag soms ook eens feeds binnenhalen Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem? cheers!
Gast De_Belg Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Nu, de DM 7000 heeft "LNB in" en "LNB out", dus eens de LNB met de "LNB in" verbinden (en ook om met de 7000 te sturen) en dan doorlusen naar de analoge decoder via "LNB out".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen